Stichting MEG Stichting Museum en Expositie Geleen

Naar de inhoud springen. Stichting MEG stelt zich tot doel een positieve bijdrage te leveren aan de kunst en cultuurbeleving in Sittard-Geleen en de regio. Zij organiseert exposities met betrekking tot beeldende kunst en cultuur, geeft brochures uit over het culturele heden en verleden van de gemeente Sittard-Geleen, geeft boeken uit over kunstenaars uit de regio en is ze initiator van de Fritschy Stadscultuurprijs, die tweejaarlijks wordt uitgereikt, alsook de MEGprijs voor amateurkunstenaars.

OVERVIEW

This site stichtingmeg.nl presently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have evaluated sixteen pages within the web site stichtingmeg.nl and found eighteen websites referencing stichtingmeg.nl. We have unearthed one social web accounts enjoyed by this website.

STICHTINGMEG.NL RANKINGS

This site stichtingmeg.nl is seeing a alternation levels of traffic until the end of the year.
Traffic for stichtingmeg.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingmeg.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingmeg.nl

WHAT DOES STICHTINGMEG.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingmeg.nl Mobile Screenshot of stichtingmeg.nl Tablet Screenshot of stichtingmeg.nl

STICHTINGMEG.NL HOST

We found that the main page on stichtingmeg.nl took four thousand three hundred and seventy-five milliseconds to come up. Our crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
141.138.168.146

I discovered that stichtingmeg.nl is implementing the Apache server.

Stichting MEG Stichting Museum en Expositie Geleen

DESCRIPTION

CONTENT

This site states the following, "Stichting MEG stelt zich tot doel een positieve bijdrage te leveren aan de kunst en cultuurbeleving in Sittard-Geleen en de regio." Our analyzers noticed that the web site said " Zij organiseert exposities met betrekking tot beeldende kunst en cultuur, geeft brochures uit over het culturele heden en verleden van de gemeente Sittard-Geleen, geeft boeken uit over kunstenaars uit de regio en is ze initiator van de Fritschy Stadscultuurprijs, die tweejaarlijks wordt uitgereikt, alsook de MEGprijs voor amateurkunstenaars."

MORE BUSINESSES

Dikkie Dik en de smeerpoes Help mee in de strijd tegen huidkanker

Help mee in de strijd tegen huidkanker. Welkom bij Dikkie Dik en de smeerpoes! Posted by stichtingmelanoom in Algemeen. Dikkie Dik en de smeerpoes! Dit is niet zomaar een boekje, maar een uitgave met een bijzonder doel. Het boekje staat in het teken van goede zonbescherming. Vooral bij kinderen is dit heel belangrijk om huidkanker op latere leeftijd te voorkomen. Dikkie Dik en de smeerpoes! .

Monument Materiaal - Monument Materiaal

Deze bouwmaterialen zijn beschikbaar voor restauraties van monumenten en andere karakteristieke panden die voor 1955 zijn gebouwd. Monument and Materiaal zet zich in voor het vergroten van de kennis over cultuurhistorie in Groningen. Minimaal drie keer per jaar organiseert de stichting lezingen in de Groninger Archieven. Deze zijn gratis en vrij toegankelijk.

Stichting Miletus

, CZ, De Friesland zorgverzekeraars en Zorg en Zekerheid.

ENERGIE-, MILIEU- EN DUURZAAMHEIDSNIEUWS Stichting Milieunet

Wij werken voor overheden, bedrijven, organisaties en leveren kant-en-klare producten aan particulieren. Leiden geeft meeuwen de Gele Zak. Oktober, Maand van de energiebesparing. Cradle to cradle in bedrijf. Bestel nu de cd-rom met 12 interactieve duurzaamheidstips.

Stichting Mirjam in Malawi

Click here to visit this site in English. Klik hier voor de Engelse website.